Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Як стати медіаекспертами та зупинити розкрадання бюджетних коштів, дізнавалися журналісти, рекламісти та піарники УжНУ

Тренінги про принципи ведення інформаційної війни та публічні фінанси влаштували молоді спікер Школи медіа-патріотів Євген Бондаренко, директор Центру кар’єри УжНУ Тетяна Бутурлакіна та координатор проекту «Є-дата» Анастасія Розлуцька

0 609
Як стати медіаекспертами та зупинити розкрадання бюджетних коштів, дізнавалися журналісти, рекламісти та піарники УжНУ
Як стати медіаекспертами та зупинити розкрадання бюджетних коштів, дізнавалися журналісти, рекламісти та піарники УжНУ
Днями студенти, що здобувають фах журналіста, а також рекламіста й піарника, взяли участь у Школі медіапатріота та прослухали тренінг про журналістські розслідування з доступом до публічної інформації.

Як стати медіаекспертами та зупинити розкрадання бюджетних коштів, дізнавалися журналісти, рекламісти та піарники УжНУ

Євген Бондаренко

В Ужгородський університет завітав кримчанин Євген Бондаренко – розповісти про пропаганду та основні принципи ведення інформаційної війни.

«Як змусити повірити в реальність, якої не існує?» – саме таке питання ставив перед собою організатор. За словами Бондаренка, в Україні є експерти, які не є патріотами, та патріоти, які не є експертами. «Я тут, щоб мотивувати вас стати медіаекспертами  задля захисту рідної держави», – зауважив тренер.

Багато говорили про розуміння і реальне значення терміна «пропаганда», наводили приклади. Дефініцію порівнювали зі скальпелем хірурга, за допомогою якого можна вбити людину і так само врятувати їй життя.

Як стати медіаекспертами та зупинити розкрадання бюджетних коштів, дізнавалися журналісти, рекламісти та піарники УжНУ

Євген Бондаренко та Василь Шаркань

«За два роки ми вдягли і взули армію, тепер слід одягати й інформаційних бійців», – Євген Бондаренко неодноразово наголошував на необхідності рекультивації медійного  фронту. На цікавому тренінгу спудеї дізналися, зокрема, що таке програмування масової свідомості за  «трикутником Огдена – Річардса» .

Окрім теоретичної частини, відбулася і практична: медійники об’єднувалися в групи по 5 осіб, аналізували певні новини, визначаючи їх прихований вплив на суспільство.

Як стати медіаекспертами та зупинити розкрадання бюджетних коштів, дізнавалися журналісти, рекламісти та піарники УжНУ

Подарована книга

Активна молодь не соромилась ставити запитання. Відтак пан Бондаренко розповів, що історія його сім’ї виховала в ньому патріота: «Я кримськотатарського походження. В 1944 році мого прадідуся депортували: дідусь залишився без батька, а бабуся – без чоловіка. А 2014-го «зелені чоловічки» розлучили мене з родиною та заборонили в’їзд на окупований півострів. Тож російська агресія торкнулася мене двічі».

Після розмов і дискусій Євген Бондаренко подарував кафедрі журналістики посібник із пропаганди сертифікованого тренера НЛП міжнародної категорії Всеволода Зеленіна «По той бік правди: НЛП як зброя інформаційно-пропагандистської війни».

Наступного дня студенти  говорили про акцент психологічної безпеки в умовах інформаційної війни.

А слідом за ознайомленням із пропагандою та патріотизмом прослухали не менш цікавий тренінг про доступ до публічної інформації.

Як стати медіаекспертами та зупинити розкрадання бюджетних коштів, дізнавалися журналісти, рекламісти та піарники УжНУ

Тетяна Бутурлакіна та Анастасія Розлуцька

Директор Центру кар’єри УжНУ Тетяна Бутурлакіна та координатор проекту «Є-дата» Анастасія Розлуцька розповіли студентам про public finance (інтеграція із системою Prozorro).

Між іншим, з-поміж 10 українських вишів роботу із порталом «Є-дата» в нашому університеті презентують найперше. Пані Розлуцька докладно  розповіла про можливості сайту, спудеї зрозуміли, як користуватися пошуком, що таке «трансакції», «розпорядники» та багато іншого. Лектор закликала журналістів ставити перед собою мету та досягати її. Зокрема й у висвітленні випадків несумлінного ставлення до державних фінансів – тільки це допоможе зупинити розкрадання коштів.

Як стати медіаекспертами та зупинити розкрадання бюджетних коштів, дізнавалися журналісти, рекламісти та піарники УжНУ

Андріана Снарська

Студентів  кафедри журналістики закликали взяти участь у конкурсі «Є-розслідування», що організовує проект «Пошуково-аналітична система 007». Призовий фонд, між іншим, становить 15 000 грн.

Семінар виявився надзвичайно потрібним, адже молодь мала нагоду здобути нові навички у журналістських розслідуваннях, підвищити свій професіоналізм.

Першокурсниця спеціальності «Реклама та зв’язки із громадськістю» Андріана Снарська поділилася враженнями від насиченого дня: «Корисні тренінги. Сьогодні я почула багато нової інформації. Тренінг про патріотизм – це для душі, а лекція про роботу на порталі «Є-дата» пригодиться у майбутній професії!».

Віра Лабич,
відео студентів 4-го курсу відділення журналістики
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.