Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Американські фахівці спілкувалися з майбутніми журналістами, піарниками та рекламістами

Працівники друкованих та онлайнових видань зі штату Джорджія завітали в рамках Програми партнерства у галузі мас-медіа в Україні (UMPP)

0 351
Американські фахівці спілкувалися з майбутніми журналістами, піарниками та рекламістами
Американські фахівці спілкувалися з майбутніми журналістами, піарниками та рекламістами
Днями на відділення журналістики Ужгородського університету завітали гості з Америки – працівники друкованих та онлайнових видань зі штату Джорджія. Організувала зустріч координатор Програми партнерства у галузі мас-медіа в Україні (UMPP) Світлана Жолобайло. Найперша мета – обмінятися фаховим, культурним досвідом, дізнатися про традиції зарубіжних спеціалістів з перших уст.

Американські фахівці спілкувалися з майбутніми журналістами, піарниками та рекламістами

Світлана Жолобайло

Спочатку пані Світлана розповіла про специфіку своєї роботи й докладніше про Ukraine Media Partnership Program, яка адмініструється американською неприбутковою організацією з офісами по всьому світу IREX (Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів). Тепер UMPP співпрацює з регіональними друкованими та онлайновими виданнями, телеканалами, агентствами журналістських розслідувань. Так, інтернет-ресурс zaholovok.com.ua Ужгородського прес-клубу долучився до партнерства з газетами «Savannah Morning News» та «Bluffton Today». Також нашій молоді запропонували спробувати свої сили в програмі обміну Global UGRAD, що дає можливість безкоштовного навчання в Америці впродовж семестру.

Відтак студенти розпочали безпосереднє знайомитися з гостями, з-поміж яких – віце-президент бізнес-підрозділу «Savannah», медіакомпанії «Morris Publishing Group» Стів Єлвінгтон, заступник головного редактора та керівниця рекламного відділу газети «Bluffton Today» Діен Команекі й Кеті Гудман відповідно.

Американські фахівці спілкувалися з майбутніми журналістами, піарниками та рекламістами

Американські гості

Американські фахівці спілкувалися з майбутніми журналістами, піарниками та рекламістами

Діен Команекі

Американські медійники ділилися зі студентами складовими успішної кар’єри фахівців у сфері зв’язків із громадськістю, ішлося й про реалізацію мультимедійної реклами (вивчення ринку, пошук клієнтів і коштів на утримання видань).

Місіс Діен, котра розпочала журналістський шлях в літньому вже віці й не здобувала фахової освіти, наголосила: навчання в університеті – потрібне й корисне, проте практика відіграє не менш важливу роль.

Американські фахівці спілкувалися з майбутніми журналістами, піарниками та рекламістами

Стів Єлвінгтон

Містер Стів, своєю чергою, закликав пам’ятати: інформація, опублікована в ЗМІ, має позитивний чи негативний вплив на життя людей, тому журналістам слід оприлюднювати лише правдиві відомості. Адже тепер соціальні мережі хоч і дуже швидко поширюють всіляку інформацію, проте вона часто неперевірена, не відповідає дійсності.

Гості також акцентували увагу на важливості матеріалів ЗМІ як частини історії, говорили про викликану часом потребу розвивати журналістами в собі універсальні якості, всебічно розвиватися.

Молоді сподобався захід, адже нагода познайомитися з американськими фахівцями й перейняти їхній досвід випадає не кожного дня. Нетерпляче чекаємо нових знайомств.

Ольга Брайлян
для Медіацентру УжНУ,
фото Ангеліни Угрин

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.