У рамках «Ukraїnian Fashion Bazaar» відбувся круглий стіл про фешн-журналістику
Темою обговорення стали публікації на модну тематику та їхнє ефективне подання
Спікерами зустрічі стали головний редактор українського видання про моду «Ательє» Наталія Лук’янець та доктор мистецтвознавства і знавець фешн-індустрії Мирослав Мельник. Своє знайомство з присутніми вони провели у форматі запитання-відповідь. Головною темою обговорення стали публікації на модну тематику та їхнє ефективне подання.
За словами Мирослава, фешн-блог є для нього справжнім щоденником. Тут можна сміливо висловити власні враження від показів і нових колекцій, похвалити чи покритикувати дизайнерів.
Багато говорили про комерційну складову текстів – чимало статей про моду є заздалегідь «придбаними». На переконання модних гостей, в Україні ніша фешн-журналістики досі не є повноцінно сформованою, тож відкриває добрі перспективи – насамперед для молоді.
Окремо говорили про організацію вдалих модних івентів і вміння привернути до них увагу преси. Важливими визначили потужність брендингу та користування соцмережами. Останні, на переконання Наталії та Мирослава, є найбільш вдалим майданчиком для молодих дизайнерів розповісти про себе світу.
Після розмови присутні могли індивідуально поспілкуватися з гостями, а відтак приєдналися до показу.