Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Журналістам, піарникам та рекламістам УжНУ розповідали про тонкощі SMM

Тему чергового засідання прес-клубу молодого журналіста «Медіаперспективи» сформулювали як «Practice is everything! Журналістика, PR і реклама в соцмережах»

0 611
Журналістам, піарникам та рекламістам УжНУ розповідали про тонкощі SMM
Журналістам, піарникам та рекламістам УжНУ розповідали про тонкощі SMM
14 листопада в прес-клубі молодого журналіста «Медіаперспективи» відбувся черговий корисний тренінг для майбутніх медійників. Гостею заходу стала Евеліна Гурницька – магістр журналістики УжНУ, кореспондент обласного видання «РІО», автор іміджевих статей у журналі «Унікум», smm-менеджер сторінки «Кавова мапа Ужгорода», а також практик у сфері комунікацій та PR.

Відкрив засідання доцент кафедри журналістики Володимир Тарасюк та його колега Наталія Каралкіна, котра, власне, й була ініціатором зустрічі. Тему засідання сформулювали як «Practice is everything! Журналістика, PR і реклама в соцмережах».

Промову Евеліна Гурницька розпочала з представлення самої себе: розповіла про досвід у журналістиці, численні видання, компанії та проекти, над якими працювала. На її думку, здобувати практику медійникам слід ще в університеті, ба більше – починаючи з першого курсу. Однак зауважує: робота не повинна заважати навчанню у виші.

Журналістам, піарникам та рекламістам УжНУ розповідали про тонкощі SMM

Евеліна Гурницька

Зі студентами Евеліна також поділилася думками щодо вивчення мов, чим потрібно займатися ще в період студентських років: «Чим більше мов знатимете, тим більше можливостей перед вами відкриється». Крім того, гостя представила власний must-read сучасного журналіста.

Друга частина лекції стосувалася безпосередньо теми зустрічі. Почали з розмови про акаунт у соціальних мережах як візитівку сучасної людини. За словами гості, користувачі таких онлайн-платформ, як, до прикладу, Facebook, повинні не лише читати, а й продукувати контент, ділитися своїми здобутками, аби бути цікавими потенційному роботодавцю.

Далі говорили про ефективне просування продукту в Мережі: як зрозуміти свою цільову аудиторію, створити команду, які критерії слід ураховувати при написанні текстів, а виходячи з усіх цих етапів – як створювати контент, що приваблюватиме читачів.

Після лекційної частини присутні могли поставити гості питання. Цікавилися тонкощами роботи, якою займається Евеліна, довідалися про лайфхаки, котрими вона користується. Загалом зустріч виявилася плідною й корисною для майбутніх журналістів, піарників та рекламістів.

Антоніна Чундак,
фото Петра Будая
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.