Журналістам, піарникам та рекламістам УжНУ розповідали про тонкощі SMM
Тему чергового засідання прес-клубу молодого журналіста «Медіаперспективи» сформулювали як «Practice is everything! Журналістика, PR і реклама в соцмережах»
Відкрив засідання доцент кафедри журналістики Володимир Тарасюк та його колега Наталія Каралкіна, котра, власне, й була ініціатором зустрічі. Тему засідання сформулювали як «Practice is everything! Журналістика, PR і реклама в соцмережах».
Промову Евеліна Гурницька розпочала з представлення самої себе: розповіла про досвід у журналістиці, численні видання, компанії та проекти, над якими працювала. На її думку, здобувати практику медійникам слід ще в університеті, ба більше – починаючи з першого курсу. Однак зауважує: робота не повинна заважати навчанню у виші.
Зі студентами Евеліна також поділилася думками щодо вивчення мов, чим потрібно займатися ще в період студентських років: «Чим більше мов знатимете, тим більше можливостей перед вами відкриється». Крім того, гостя представила власний must-read сучасного журналіста.
Друга частина лекції стосувалася безпосередньо теми зустрічі. Почали з розмови про акаунт у соціальних мережах як візитівку сучасної людини. За словами гості, користувачі таких онлайн-платформ, як, до прикладу, Facebook, повинні не лише читати, а й продукувати контент, ділитися своїми здобутками, аби бути цікавими потенційному роботодавцю.
Далі говорили про ефективне просування продукту в Мережі: як зрозуміти свою цільову аудиторію, створити команду, які критерії слід ураховувати при написанні текстів, а виходячи з усіх цих етапів – як створювати контент, що приваблюватиме читачів.
Після лекційної частини присутні могли поставити гості питання. Цікавилися тонкощами роботи, якою займається Евеліна, довідалися про лайфхаки, котрими вона користується. Загалом зустріч виявилася плідною й корисною для майбутніх журналістів, піарників та рекламістів.
фото Петра Будая